if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable } Lirik Lagu Rock: Lirik Lagu Samudera - Aduh Usahlah Berubah

Lirik Lagu Samudera - Aduh Usahlah Berubah

Bagaimana Caramu Menafsirkan Cinta
Di Dalam Hubungan Kita Ini
Atau Cuma Pujian dan Manis Kata

Yang Kau Hargai dan Kau Sanjungi..

Dan di Manakah Cintaku Engkau Tempatkan
Di Saatku Tiada Di Sisi
Walaupun Kini Ku Jauh Dari Pandangan

Namun Kau Tak Kulepaskan Lagi..

Kita Tidak Dapat Selalu Bersama
Berpisah Hanyalah Sementara
Cuma Tidak Dapat Selalu Bersama
Itu Tak Bermakna Putus Cinta ..

Air Melimpah

Pantai Berubah
Namun Tidak Pun Aku Bersumpah
Usah Kau Sangka Aku Dah Lupa

Di Mana Aku Bermula..

Tapi Andainya Memang Kau Sudah
Berpatah Arang Aku Pasrah
Apa Gunanya Ku Berharap
Kau Tak Sudi Apa Nak Diratap..

Ketika Ini Aku Masih Lagi
Teringatkan Sayang Cinta Kita
Ku Terus Berdoa Sepenuh Hati
Moga Nanti Kembali Bersama..

Bagaimana Caramu Menafsirkan Cinta
Di Dalam Hubungan Kita Ini
Atau Cuma Pujian dan Manis Kata

Yang Kau Hargai dan Kau Sanjungi..

Aduh Usahlah... Usah Berubah..

4 comments:

Anonymous said...

like!!

Anonymous said...

lagu nie mmg layan giler..thnk 4 ur lirik...

Anonymous said...

tHe BesT sOnGs...

Anonymous said...

lirik bnyak yang salah