if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable } Lirik Lagu Rock: Lirik Lagu Babylon - Jambatan

Lirik Lagu Babylon - Jambatan






Nun disana tempat mu ohh..
Jauh dari pandangan
Dekat di ingatan
Hingga ke impian
Maka itu terluka perasaan...

Ingin aku bina jambatan
Hubungan dua insan
Dari sehangat cinta
Karamkan airmata
Demi menjalani kasih asmara...

Walau seribu tahun lamanya
Harus aku menanggung derita...
Akan aku laksanakan jua
Hingga tercapai cita-cita berdua

Lautan dan ribut taufan
Tak bisa menghalang
Aku akan terus berjuang...

Pasti...satu hari nanti terbukti
Jambatan ku terbina nanti
Hingga tepat pada waktu itu
Tiada siapan kan menganggu....

Walau seribu tahun lamanya
Harus aku menanggung derita...aaa
Akan aku laksanakan jua
Hingga tercapai cita-cita

Lautan dan ribut taufan
Tak bisa menghalang
Aku akan terus berjuang...

Pasti...satu hari nanti terbukti
Bila Jambatan terbina nanti
Hingga hilang segala rasa rindu
Kita pastikan hidup bersama....

Pasti...satu hari nanti terbukti
Bila Jambatan terbina nanti
Hingga tepat pada waktu itu
Hingga hilang segala rasa rindu
Kita pastikan hidup bersama....

No comments: